Monday, February 20, 2006

Guest Blogger

Helo eveghibodi..one of my online frens cadangkan kepada gua agar jemput someone utk isikan blog gua ni.Kira mcm guest blogger la..(menyindir nampak..maklum la gua punya blog ni selalu kosong je kan..)Apa2 pun,cadangan telah dipertimbangkan dan gua telah jemput that fren utk jadi org pertama jadi guest blogger.Dia sent the entry via email to me.Entry seterusnya ni yg bertajuk 'Trofi Pertama' merupakan entry from my online fren yg hnya mahu dikenali sebagai Aunty NerNer..haha..apa punya nama la...kui...kui..kui..Jgn heran plak..entry dia berbaur nyah sikit.Nyah kot Aunty ni..hmmm..entah la...haha..
Sesiapa yg berminat untuk jadi my guest blogger boleh tulis apa2 yg lu org nak and send to me at dlaiyla@yahoo.com. Gua akan edit before publish.Approve or rejected...terpulang ngn gua..hehe..So,enjoy reading nyah ni tulis.Kah..kah..Jgn marah nyah..mak tak sengaja..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home