Friday, February 10, 2006

Just My Imagination

Sarawak Tribune..apa sudah jadi?Tutup la plak..Gua sebenarnya nak bgtau la..walaupun duduk kat Sarawak,secara jujurnya gua dedahkan yg gua tak pernah baca Sarawak Tribune.Tak berminat.Macam tak best je..haha..gua lagi suka baca akhbar Utusan Malaysia.Berkenaan dgn karikatur yang menghina Nabi Muhammad S.A.W yg disiarkan oleh Sarawak Tribune,pun gua tak tengok.Tup..tup..tutup la pulak..hehe..ada yg tersirat ke di sebalik penutupan Sarawak Tribune?Gua berimaginasi lebih sikit boleh tak?Jgn ada yg kecik hati or saman gua plak..hehe..
Mungkin kah Sarawak Tribune dah di ambang kejatuhan?Dgn menyiarkan karikatur (yg sememangnya diketahui akan menimbulkan kontroversi),pihak pengurusan Sarawak Tribune mengambil jalan mudah?Jalan mudah untuk apa ya?Utk menutup diri la..Maksud gua,ini la time yg paling sesuai...paling ditunggu2 utk tutup.Tak la nampak sgt ...jatuh ditolak lebih tak lawak dpd jatuh sendiri..tapi entah la..takkan nak malukan diri plak ye?Buat hal yang BESAR tu,carik pasal yg MELAMPAU tu...hmmm...kesian jugak la dgn Sarawak Tribune tu...

4 Comments:

Blogger aNIe said...

Hai Su...kak lady ade jugak terbaca pasal karikatur Rasulullah s.a.w. tu di Sarawak Tribune...tapi tak pulak tau yang ianya dah ditutup...kalau betul...ermmm..mungkin ade udang disebalik mee...tapi langkah yang diambil tu...spt kata su...MELAMPAU...

10:24 AM  
Blogger Bukan Sepet said...

kesian kat pekerja pekerjanya lah...

org ntah ada anak bini nak kasi makan tu... tu semua org yg terlebih pandai nyer pasal ler ni...

11:12 PM  
Blogger N a d i a said...

aku suka lagu 'just my imagination' - cranberries..;-)

12:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

kesian kat staff tribune tu...

9:29 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home