Monday, November 07, 2005

The Best of Friends

Helo..kali ni gua nak cite psl raya dgn kengkawan plak.. ;p
Tahun ni gua n frens pecah tradisi.Kita org pegi beraya pada hari pertama!!Tak pernah2 nye kita org beraya hari pertama.Paling awal pun raya kedua.Tu pun malam.Tapi kali ni lain.Kali ni betul2 gua nak beraya hari pertama.Ni plan gua sebenarnya.Gua nak tahun ni special sikit.Gua nak beraya dgn 3 org sahabat baik gua.Just the FOUR of us.Kebiasaannya kita org beraya dgn a few other frens..but tahun ni like i said..i just want to share sehari raya dgn my good friends.Sebabnye?Ye la...mana la tau tahun depan dh tak dpt nak bersama mcm ni.Sementara sempat ni..baik buat terus.Lain mcm je bunyinye kan?Hehe..bukan apa,my fren yg paling kiri tu dah bertunang dan dijangka melangsungkan perkahwinan dlm tahun depan.So,sebelum dia bergelar isteri..or myself or sesapa di antara kita org berempat yg kawin ke atau apa ke dulu..baik gua ambik kesempatan ni dgn berenjoy habis-habisan..beraya sakan-sakanan..bijak....bijak...kan?hehe..
Untuk cerita bergambar selanjutnya,klik on my fotopages.. ;p

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sanny!! gambar bertiga takda ka??

12:47 AM  
Blogger highheelseliparjepun said...

Sanny ney!!haha..mana ada gambar bertiga?gua takde ambik pun..lu ada meh?upload la dlm my fotopages.

6:27 PM  
Blogger Sya said...

... wah wah beraya sakan lu ek? Nampak ayu jer dalam gambo tuh

10:10 PM  
Blogger N a d i a said...

waaa...biru gitu...manissss je...:-)

10:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

mana takda gambar bertiga, yang pose ala2 model langsir tu??

1:54 AM  
Blogger highheelseliparjepun said...

oit sanny the stephen..bukan ada meh dlm fotopages?tgk sana la...sanny lu...

2:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

korang mmg dah pakat nak pakai biru ke? si stephen tu elok lak pakai songkok... hehe... kawan 'baik' sue sorang lagi tak ikut ke? hehe...

9:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

lupa lak. ckin nak kawin tahun depan bulan brapa ek? coz insyaAllah, bulan 6 or 8 thn depan x-matrix UNIMAS nak buat reunion kat kuching.

9:14 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home