Tuesday, February 07, 2006

BLANK

Gua blank..tak tau nak tulis apa.Tahniah to Zizie for the cute baby 22 Januari lepas, Happy Birthday to my brother, Zul on 1st February lepas, Happy Birthday gak to my fren Rosma 2nd February ari tu, happy chatting to my fren Helmay kat umah dia..hehe..semoga bertemu jodoh hendaknya di alam siber tu.Gua dah tak dpt chat kat ofis la beb.YM ada problem.Cila***.Laptop pun rosak je..lagi la cila***..nak online kat umah pun dah tak dpt.Tu antara sebab blog gua tak diupdate.Nak tau gua buat ni kat mana?Bukan C.C,bukan kat umah sesapa..tapi kat ofis sebelah.Haha..pinjam pc dia org.Gua selalu lepak ofis ni.Kdg2 dlm 8 jam sehari kerja,gua lepak sini berjam2.Pukul 10-11.30/11.45.Balik ofis gua tunjuk muka jap.Pas tu kul 12 ke ofis ni lagi.12.30 balik umah.Balik ofis kul 2.Masuk kejap ofis gua,kul 2.30/3.00 lepak balik kat ofis ni sampai la kul 4.Gua masuk ofis dan tunggu time nak balik kul 5.Gila kan kerja macam ni?Makan gaji buta je..mesti ada yg komen mcm tu.Ala..gua tau la..if ada kerja banyak.pandai2 la gua lekat kat ofis.Kalau takde kerja sgt yg gua lepak kat ofis sebelah ni.Kerja gua kdg2 bukan byk..malah bukan ada pun.Terpulang...lagipun gua memang kena gak pegi ofis sebelah ni sebab ada kaitan dgn kompeni gua.Dokumen2 kdg2 pun nak kena refer dgn dia org.Tu la pasal.Gua kalau ngantuk,gua pegi ofis ni.Borak2 dgn staff ofis ni..
Ok la..gua nak cari dokumen plak la..tu je gua tulis.Takde point langsung..haha..
Gua yg blank...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home