Wednesday, December 28, 2005

Where Have I Been


Hi semua
Hmm...gua ke mana agaknya ye?
a) Cuti Bercinta
b) Cuti Bertunang
c) Cuti Berkahwin
d) Cuti Bersalin
e) Cuti Bertapa
f) Cuti Bercuti..hehe
Apa2 pun..yg penting(>>>penting ke?) gua dh balik ke dunia blog.Gua tahu ada yg merindui tulisan2 gua.Sbb gua dpt a number of sms and calls tnya bila gua nak menulis balik.Thanks sesangat la kepada pemanggil2 dan pengsms tu ye...Tak sangka plak gua ada fans...hehe..
Walaubagaimanapun...gua rasa otak gua ni dh a bit beku la.Takde idea plak nak tulis byk2.Maklumla..lama cuti.Tapi nanti2 gua rasa nak tulis..gua tulis ye?Ciao dulu la kali ni.. Jumpa lagi...

6 Comments:

Blogger Bukan Sepet said...

Quote:

"Gua tahu ada yg merindui tulisan2 gua."

Belum apa apa dah ngegeh. Ahak Ahak!

Proceed sis.

10:21 PM  
Blogger highheelseliparjepun said...

Amboi..penggunaan perkataan ngegeh pada tempat dan waktu yg sesuai dan tepat sekali..hehe..

Anda lulus ujian 'Buat Ayat Yg Betul Dgn Perkataan Berikut'

"NGEGEH"

hehe..

thanks...

10:56 PM  
Blogger Sya said...

Amboi lamanya cuti... bila tanya kak lady dia kata ada masalah ropanya.. selamat kembali berblog dan selamat tahun baru

2:15 AM  
Blogger Jun Ahmad said...

selamat tahun baru sue ..

4:51 PM  
Blogger ...$weE+ 666... said...

aikkkkk??? takkan cuti bersalin kot? tak tahu citer pun...

*wink*

4:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

nang ngegeh..balit dari sibo best tek??? nang shopping or enjoy kau sia..?

6:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home