Tuesday, April 25, 2006

WEY!!!!

Entry kali ini ditujukan khas,istimewa,special buat my BESTEST FRIENDS,Nogha and Achun, my cousin Kemalasari, my brother Adi and also to my boyfren tak jadi,Helmay..hahahahahaha(jgn marah Mie)..Rindula kat semua..

Wey Achun,apsal lu tak call gua?Lu tau kan gua ada masalah?Apsal lu pegi Kl tak inform gua.Gua nak pesan lu beli magazines la...and Gardenia.Apa la..

Nogha,bila kawu pegi KL?Kenak sik reply email aku?Pesan barang boleh?Kawu beli kain pakei polah baju kawen nak?Mun ada duit lebih,beli terus kain pakei aku dgn Agatha juak.Sepasang kita..hehe..Achun beli kain pakei baju melayu..sepasang kaler kita semua..hehe..

Alot,bila kawu nak balit sitok?Jgn pegi Genting selalu gilak...mun aku ke sinun,aku sik maok pegi Genting..haha...pegi tempat lain..

Adi a.k.a Cheh,oi...lepas exam balit terus..boleh lepak sambil2 ngumpat Anjal..haha..

Mie,dah ada girlfriend ke?Cari la...gua tgh cari boyfriend lain ni..muahahahahaha......

To all mentioned above:

"Kalau esok saya dapat kawan lagi,saya harap dia tak macam awak sebab saya nak cuma awak seorang saja yang macam awak dalam hidup saya.."

"Special people see heart to heart even when they don't see eye to eye.You are indeed special to me because eventhough I can't see in you in my eyes, I always see you in my heart..."

I MISS and LOVE ALL of YOU!!!
SU

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tekda, meh kamek jadik best fren kawu, kan kita sama kepala n sama taste?

4:24 AM  
Blogger highheelseliparjepun said...

HAHAHAHAHAHA!!!!!!Benci tau kak sal..ala2 menyindir gitew...
Nanti dtg rumah tak untuk AIM?Meh la join..Tapi kena bawak makanan ye..hehe..mcm biasa.

7:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

kan wa bf lu.

12:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

yarabbi...kjim x diingatnya langsung...aok...ingat kau!!

1:41 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home