Monday, April 10, 2006

Pesta



Jumaat, Sabtu dan Ahad lepas, ada pesta kat tempat gua.Gua letak gambar sekeping je sbb dh cuba beberapa kali,tak dpt upload gambar2 lain.Tak tahu la kenapa.So,jadi la ye gambar sekeping ni.Gua joined pesta ni.Bukak gerai.Joint venture dgn tunang adik gua.Kita org jual makanan2 ringan (lihat gambar)..hehe..Sekali sekala buat kerja2 mcm ni seronok jugak.Sambil2 tu dpt jugak mencuci mata...dan mcm biasa la,dpt jugak kenalan baru yang pastinya LELAKI..hahaha...Semalam (Ahad) my mom buat karipap.Gua goreng kat gerai tu jugak.Laris wo!!Tak sampai 2 jam,320 biji karipap habis dijual.Karipap panas,karipap adidas namanya.Kenapa?Hehe..adalah sebabnya..nak tau?Gua akan letakkan gambarnya sedikit masa lagi.So..Tunggu..........................

2 Comments:

Blogger Jun Ahmad said...

usahawan wanita terbilang , cemerlang in-the-making lah ni..

gambatte sue-san !!

1:12 AM  
Blogger ...$weE+ 666... said...

karipap adidas? karipap ada 3 jalur putih kot... he he... wah... teringin gak nak merasa karipap spesel ni... mesti sedap ni! jangan mahal cam harga adidas dah ler... *wink*

9:05 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home