Tuesday, March 28, 2006

The Making of...Kebun..he..he..





Lama tak update..takde bahan actually.Ni pun idea spontan.Gua ada ambik gambar kebun nenek gua yg sedang dlm proses 'The Making'.So,gua akan naikkan kat blog ni part by part.Gambar yg anda saksikan adalah permulaan kebun.Baru dlm proses menanam benih.Gua tak tau nenek gua tanam apa..haha..So,kita sama2 saksikan kejadian kebun nenek gua ini.. Oh ya..pokok kat tepi tu tak termasuk dlm proses ni ye..Tu tanaman lama dia.Dua barisan kosong tu baru.K..Jumpa anda dlm segmen 'Kebun' di hari mendatang..haha..

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sue, nak pakai racun apa nanti tanya kat kamek... hehe...

takde idea nak update blog ek... apa kata sue review pasal cleo 50 most eligible bachelor. ada dlm cleo bulan april punya. KAER tercalon gak tau... hehe... saingan hebatĀ². rambang mata... kihkihkih...

2:26 AM  
Blogger highheelseliparjepun said...

Hehe..kak cita,FSTS student la katakan..nanti if tanaman mcm kureng je,kamek tnya.harap2 tanaman segar bugar mcm kamek sendiri.haha..

Lama dah tak baca Cleo.Nanti la nak tgk jugak.Mesti hensem2 calon2 tu kan?

7:33 PM  
Blogger Bukan Sepet said...

sue ngan kaer?

haha. tak tahu.

kebun? apa kata kita tanam syiling emas? leh jadi pokok ufti.. banyak sok sok.. leh ler sue amik pinang kaer.. fuiiyoooo! syahdu syahdu!

hahaha! Thanks for visiting my blog walaupun masa ku tgh biziiiii gileerrrrrrr....


dah gila pun ni.

1:42 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home