Tuesday, July 14, 2009

RWMF Datang Lagi!!

The Rainforest World Music Festival (RWMF) tahun ni was held on 10-12 July. Aku berpeluang pergi ke festival ni hanya on the 2nd day, Saturday 11 July. Plan mulanya tak nak pergi bcoz of the H1N1 disease. Tapi,tak tahan punya pasal, aku redah je..haha. Yela, dah terjebak dengan festival ni sejak 2002. Masuk tahun ni, dah 6 kali aku joined this fest. Walaupun pergi hanya satu hari, tapi kepuasan tahun ni mengatasi kepuasan tahun2 sebelum ni. Why??? Bcoz I met lelaki yang paling aku nak jumpa dalam dunia ni... Jamie Aditya Graham!!! Cuba flashback my post in March 27 titled 'Dream Came True'..I mentioned that I want to meet Jamie after aku berpeluang berjumpa dengan Kamal FND,juga antara lelaki yang diidamkan untuk bertemu. So, bila dah jumpa Jamie,aku tak lepas peluang untuk ambik gmbar dengan dia ni..sungguh membanggakan...hahaha...


Selain Jamie, aku juga berpeluang berjumpa dengan one of the best percussionists in Malaysia.. Mohd Kamrulbahri Hussin atau lebih dikenali dengan nama Kamrul. I met him at the airport masa dia dtg,which was on Thursday 9 July. Kamrul ni antara sebab utama aku decided to go to the festival. Pernah jumpa Kamrul twice before..in 2002 n 2007 when he was performing at the same festival with Aseana Percussion Unit (APU). Kali ni Kamrul dtg dengan band dia sendiri,ASIKA, gabungan bekas pelajar-pelajar Akademi Seni Kebangsaan a.k.a ASWARA. Kamrul ni cute..I like..haha.. For more info about this great percussionist,check out his website:"http://www.kamrulhussin.com">


Sekian la saja tentang aku dan RWMF tahun ni. Semoga tahun depan berpeluang ke festival ni tiga hari berturut-turut dan bertemu lelaki-lelaki idaman..haha.. Tahun depan nak jumpa Diego Bunuel pulak..hehe..


I LOVE RWMF!!!!!



ENJOY THE PICS!!!!!







Kamrul in action

Kamrul @ workshop

Masa workshop


Tempat yang sama setiap kali RWMF

With Jamie..huhu..

With Kamrul n Siva from AKASHA































0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home