Wednesday, November 01, 2006

Hapus Aku

Sebelum tu..sila jgn speku ye..I just love this song..takde kaitan dgn yg hidup atau mati..hehe..

Hapus Aku (Nidji)

Kutuliskan kesedihan
Semua tak bisa kau ungkapkan
Dan kita kan bicara dengar hatiku
Buang semua puisi
Antara kita berdua

Kau bunuh dia sesuatu
Yang kusebut itu cinta

Yakinkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…
Sadarkan aku Tuhan

Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…

Kutuliskan kesedihan
Semua tak bisa kau hentikan
Dan kita kan bicara dengar jiwaku

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sue, nak speku gak...

"And I found out that he's MARRIED ke?" huhuhu...

1:04 AM  
Blogger highheelseliparjepun said...

Ish..kak cita ni..ke situ pulak..takde la..

5:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home